Skocz do zawartości
Na forum sat-4-all.com obowiązuje bezwzględny zakaz oferowania sharingu oraz umieszczania linków do treści łamiących prawa autorskie.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W którym miejscu wyłączyć ten launcher operatora, bo zainstalowałem alternatywny, ale po wyłączeniu boxa i ponownym włączenia apiać jest ten od PC+?

  • Odpowiedzi 263
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nie wiem jaka wersja aplikacji netflix jest na boxie. 

Prosze o napisanie czy można na niego zapisywać filmy z netflix i potem oglądać offline. 

Po prostu chciał bym bez neta pooglądać jakiś serial na ogrodku ?

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Posiadam CANAL+ box i mibox od xiaomi.

Na co dzień pracują porównywalnie dobrze, lecz i jednego i drugiego jestem w stanie zawiesić ?(używam Netflixa YouTube i Kodi)

Lecz do C+ boxa mam kilka zastrzeżeń;

1. Brak aktualizacji systemu (aktualizacje zabezpieczeń są z września 2020) w tym czasie miałem już co najmniej 2 aktualizacje mi boxa (aktualizacja zabezpieczeń z czerwca 2021).

Jedyne co C+ aktualizuje to swoja aplikację i co za tym idzie ekran główny.

2. Obsługa tunera DVB-T/T2 jest słaba, wchodzisz w zakładkę tv na żywo gdzie masz kafelki z ikonami kanałów, które wyszukało (nie wszystkie kanały mają ikonki).

Nie można orientacyjnie przełączać kanałów przyciskami góra dół gdy pasek informacyjny nie zniknie.

O braku możliwości sortowanie kanałów nie wspomnę.

 

 

 

Opublikowano

Wie ktoś jak mogę się dostać do boxa Canal+ aby włączyc widgety? Launcher manager i Wolf launcher zainstalowany - opcje programistyczne i debugowanie w ustawieniach włączone.

Opublikowano
13 godzin temu, ManyPL napisał:

Wie ktoś jak mogę się dostać do boxa Canal+ aby włączyc widgety? Launcher manager i Wolf launcher zainstalowany - opcje programistyczne i debugowanie w ustawieniach włączone.

Gdyby ktoś szukał to opis jest TUTAJ

  • Dziękuję (+1) 2
Opublikowano

Dla C+ firma xy produkuje, i nie oczekuj zadnych cudow, znow w Xaomi jest inaczej, czekam kiedy bedzie andek 10.

 

Jak ogladam zdjecia menu C+, to chyba sie zatrzymali w epoce kamienia.

 

Narazie Adas

Opublikowano

Krótko go mam - ale IPTV śmiga ok, GeForce działa bezproblemowo - dzisiaj i jutro wieczorkiem może się coś więcej pobawię - za takie pieniądze to moim zdaniem git ?

Opublikowano
9 minut temu, Ktosiu napisał:

Jedyne co dobre to certyfikowany Netflix w 4k. 

 

Reszta ujdzie ale działa w miarę płynnie. 

Coś lepszego w tych pieniądzach jest?

Opublikowano
W dniu 31.07.2021 o 22:26, ManyPL napisał:

Coś lepszego w tych pieniądzach jest?

Moim zdaniem nie ma ...

do tego działa hbo go ... a miałem nieszczęście bawić się x96 na którym nie działało ...

 

Opublikowano

Tez uważam, że za te pieniądze to nie ma konkurencji - dodatkowo 2 miesiące masz dostęp do oferty C+ online także jak dla mnie ok :)

Opublikowano

Właśnie to działanie z większością aplikacji operatorów, pełnej obsługi Netflix jest raczej dobra zachętą do kupna. 

 

Swój kupiłem do starszego TV 4k gdzie oprogramowanie już nie obsługuje nowych wersji aplikacji Netflixa i filmy 4k były  720p. 

 

Box ma służyć tylko do oglądania, na gry czy aplikacje raczej nie jest polecany mimo że często działają bez problemu.

 

Jak ktoś chce grać to powinien zainteresować się boxam pod to przeznaczonymi np NVIDIA Shield , oczywiście z wyłączeniem większości boxow z Chin które tyko w teorii są wypasione a w praktyce to nawet pograć się na nich nie da czy instalacja aplikacji jest problematyczna i nie z google.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

CP GO nie ma aplikacji na Android TV - to co instalujesz to apk na telefon i do obsługi konieczna jest myszka.

Poczekaj do 1 września kiedy wyjdzie Polsat BOX GO - pełnoprawna aplikacja na Android TV

Edytowane przez DSZUKYKL
Opublikowano (edytowane)

Ma ktoś jakieś sensowne rozwiązanie problemu z apką Canal+ na android? Ciągle mam komunikat na telefonie czy w TV. Co ciekawe konto francuskie działa bez problemu. 

 

 

The requested URL was rejected. Please consult with your administrator.
Your support ID is: 695363436753835342
[Go Back]

 

Edytowane przez Ktosiu
Opublikowano

Ok, rozwiązane. 

Problemem był załączony program beta , nie instaluje normalnej aplikacji tylko wersje beta. 

Teraz tylko problem z brakiem kanałów live, na razie nudzę serwis i nic nie wymyślili by zadziałało. 

Opublikowano
15 minut temu, adam pepik napisał:

Masz google to poszukaj z opisami instalacji i sobie sprawdź. 

Masz też fora systemu tam też poszukaj czy w ogóle system obsłuży kanały live

 

Albo kompletnie nie masz pojęcia o czym piszesz albo napisałeś tylko bzdury byle napisać.  W życiu pewnie nawet boxa Canal+ 4K nie widziałeś. 

 

Dla informacji, kanały LIVE są w abonamencie. 

Opublikowano (edytowane)

Człowieku nie pisz bzdur w temacie w którym nie masz kompletnie pojęcia.

 

Aktywacja boxa jest związana z kontem abonenta i operatorem a nie urządzeniem a za to odpowiedzialny jest serwis,  nic nie ma potrzeby do niego szukać czy instalować. 

Edytowane przez Ktosiu
Opublikowano

Witam. Ktoś uruchomił i działa mu Polsat Go?
Ani konta z Ipli, ani konto z CP u mnie nie chce zaskoczyć (błędny login lub hasło). Przez www i na telefonie konta działają.
 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Niestety, Twoja zawartość zawiera warunki, na które nie zezwalamy. Edytuj zawartość, aby usunąć wyróżnione poniżej słowa.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.